wtorek, 19 maja 2020

Głos mają juniorzy (9) czyli finalista Indywidualnych Mistrzostw Świata Juniorów Tim Sørensen

W cyklu "Głos mają juniorzy" nie było jeszcze młodzieżowca, który brał udział jako pełnoprawny uczestnik Mistrzostw Świata Juniorów...do dzisiaj, przed Państwem młodzieżowy reprezentant Danii Tim Sørensen!


24onspeedway: Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z żużlem?

Tim Sørensen: Wszystko zaczęło się kiedy miałem 4 lata. Pojechałem do Skaerbaek Speedway Center na próbny trening. Po tym dniu tak mi się spodobało, że kupiłem cały sprzęt do jazdy.

24onspeedway: Kiedy po raz pierwszy pojawiłeś się na stadionie?

Tim Sørensen: Pierwszy raz na stadionie pojawiłem się w wieku 4 lat.

24onspeedway: Co uważasz za swój największy sukces w dotychczasowej karierze?

Tim Sørensen: Kiedy znalazłem się w gronie najlepszych młodzieżowców na świecie.

24onspeedway: Co sądzisz o obecnej sytuacji w speedway’u? Czu uważasz, że sezon wystartuje?

Tim Sørensen: To bardzo trudny, ale i smutny okres dla speedwaya. Powoli otwierają się możliwości trenowania i mam nadzieję, że wkrótce będziemy mogli się ścigać, ale niestety nie będzie już tak jak wcześniej.

24onspeedway: Czy zrealizowałeś postawione przed sobą cele na sezon 2019?

Tim Sørensen: Tak udało się je zrealizować.

24onspeedway: Jak przygotowujesz się do sezonu 2020?

Tim Sørensen: Przygotowuję się mentalnie wraz z moim terapeutą. Ćwiczę kardio, żeby być lepszym wydolnościowym. 

24onspeedway: Jakim sprzętem będziesz dysponował w sezonie 2020?

Tim Sørensen: Przez zimę złożyłem trzy nowe motocykle.

24onspeedway: Kto tworzy Twój team?

Tim Sørensen: W czasach koronawirusa mogę liczyć na pomoc mojego taty.

24onspeedway: W Polsce podpisałeś kontrakt z Orłem Łódź. Wiesz na pewno, że klub z Łodzi jest bardzo mocny. Czy jesteś gotowy na walkę o skład? Po odejściu Bena Ernsta do klubu z Wittstock masz pewne miejsce w składzie pod numerami  8/16.

Tim Sørensen: Jestem bardzo zadowolony z podpisanej umowy w Łodzi. Liczę na świetną współpracę z kolegami z drużyny.

24onspeedway: Czy miałeś zapytania z innych polskich klubów?

Tim Sørensen: Tak, miałem kilka zapytań.

24onspeedway: Czy wprowadzasz przed sezonem jakieś zmiany w swoim otoczeniu, aby być jeszcze lepszym zawodnikiem?

Tim Sørensen: Wprowadziłem pewne zmiany w moich motocyklach. Pracuję również więcej nad sobą.

24onspeedway: W zeszłym roku miałeś podpisany kontrakt w Toruniu. Jak oceniasz rozmowy z działaczami Get Well? Czy zostałeś zaproszony w sezonie choć na jeden trening?

Tim Sørensen: Toruń jest świetnym klubem, ale brakowało mi trochę komunikacji.

24onspeedway: Czy uważasz, że liga duńska jest silną ligą?

Tim Sørensen: Tak jest silną liga, ale nie ma co jej porównywać do polskiej Speedway Ekstraligi.

24onspeedway: Co sądzisz o młodzieżowej reprezentacji Danii? Czy uważasz, że w tej chwili jesteście mocniejsi niż młodzieżowa reprezentacja Polski?

Tim Sørensen: Duńska reprezentacja młodzieżowa jest bardzo silna, a jeśli miałaby dobry dzień to jest w stanie pokonać polską reprezentację młodzieżową.

24onspeedway: Czy możesz liczyć na pomoc wielu sponsorów? Czy pojawili się nowi sponsorzy gdy awansowałeś do finałów Mistrzostw Świata Juniorów?

Tim Sørensen: Bardzo trudno jest znaleźć sponsorów w Danii. Żużel nie jest tam bardzo popularny.

24onspeedway: Komu w sposób szczególny chcesz podziękować za pomoc w dotychczasowej karierze?

Tim Sørensen: Chciałbym podziękować przede wszystkim moim sponsorom i mojej rodzinie. Zawsze mogę na nich polegać i nigdy nie odmówili mi pomocy.



Tim jak każdy nasz rozmówca odpowiedział na nasze krótkie pytania!

1. Tor twardy czy przyczepny?
Tim: Przyczepny.

2. Sportowy idol.
Tim: Michael Jepsen Jensen.

3. Ulubiony tor.
Tim: Outrup w Danii.

4. Największa żużlowa legenda z Danii.
Tim: Erik Gundersen.

5. Wymarzony klub w lidze polskiej, w którym chciałbyś startować?
Tim: Częstochowa.

6. Elitserien czy Premiership?
Tim: Obie.

7. Monster czy Red Bull.
Tim: Monster.

8. Najlepszy przyjaciel na torze?
Tim: Jonas Jeppesen, Michael Jepsen Jensen.

Wielkie podziękowania dla Tima za udzielenie wywiadu na naszego bloga. Życzymy samych trójek w następnym sezonie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz